torsdag, september 07, 2006

Jakten på den mystiske Saxofonmannen™

Den mystiske Saxofonmannen™ har nå i en periode snoket rundt på internett og etterlatt seg en rekke spor, ofte i form av usaklige kommentarerer på personlige web-logger, såkalte "blogger".
Vi er nå i ferd med å innlede etterforskningen, med sikte på å avdekke hvem denne mystiske Saxofonmannen™ egentlig er.
På denne siden vil ledetråder og spor publiseres og analyseres i full offentlighet underveis i prosessen.
Vi er interessert i all førstehånds, annenhånds og tjuetredjehånds informasjon som kan lede oss nærmere vår målsetning.
Ta umiddelbart kontakt hvis du sitter inne med informasjon av en slik art, spesielt hvis du selv mener å ha hatt direkte eller indirekte kontakt med den mystiske Saxofonmannen™.

12 Comments:

Blogger Dina Maria said...

Det er mye som kan sies om den saken. Men for ikke å gjøre historien for lang, tror jeg at jeg stopper nå, og fortsetter neste gang jeg er innom sida!

7/9/06 17:45  
Blogger Sven said...

Jeg vet ikke om det kan være til hjelp, men det ser ut som om saxofonmannen er glad i dårlige ordspill. Han er visst også en ihuga samler av blonde jenters navn.

11/9/06 23:57  
Blogger Nilsen said...

også tror jeg du kan finne ham i "Tromsø, Norway". Er ikke helt sikker, kan være jeg er på bærtur og jeg vet ikke helt hvor jeg har det fra.

12/9/06 08:15  
Blogger Saxofonmannen™ said...

Vi er allerede klar over at Saxofonmannen™ i det minste vil ha oss til å tro at han befinner seg i Tromsø, Norway. Vi har av den grunn valgt nettopp Tromsø, Norway som vår base for etterforskningen.
Dette bildet kan tyde på at både Sven og Jan Kristian faktisk er på bærtur. Ser imidlertid ikke ut til at Jan Kristian fant noe spiselig...

Det ville vært gledelig om Sven eller andre kunne legge fram håndfast dokumentasjon på de omtalte "dårlige ordspill" som Saxofonmannen™ visstnok er så glad i.

12/9/06 15:14  
Blogger Nilsen said...

Det var ganske godt. Det rørte rundt i magen min og så kom det opp og sa hei rundt kveldinga....

12/9/06 18:29  
Blogger NOVA said...

Saxofonmannen!!!

17/9/06 00:42  
Blogger NOVA said...

All I had to say for now.

17/9/06 00:43  
Blogger Saxofonmannen™ said...

Vi takker "coffee-shine" for hennes upåklagelige entusiasme, som dessverre lett kunne blitt fullstendig overskygget av den totale mangel på nyttig informasjon i hennes to innlegg. Vi vil riktignok oppfordre henne og eventuelle andre lesere til å kjenne sin plikt som gode samfunnsborgere, og gjøre sitt ytterste for om mulig å kunne skaffe til veie oppklarende informasjon om den mystiske Saxofonmannen™.

17/9/06 19:51  
Blogger NOVA said...

*ler* Fortsatt ingen nyttig informasjon, men en god latter forlenger livet, har jeg hørt rykter om.

17/9/06 20:11  
Anonymous Anonym said...

Jeg må desverre være anonym da jeg holder på å infiltrere hovedkvarteret til Trompetgutten(TM). Jeg har allerede greid å grave opp endel skitten informasjon som muligens kan styrte saxofonmannen en gang for alle, men den må vaskes litt først. Jeg kan imidlertid avsløre at saxofonmannen besitter midlene til å spre sin vranglære til lettpåvirkelig ungdom i tromsø og omegn. Jeg har nemlig fått tilgang til visse ømfintlige dokumenter som beviser at saxofonmannen har fått tak i et livsfarlig våpen, kjent som "pedagogikk" i forbryterkretser.

18/9/06 13:25  
Blogger Saxofonmannen™ said...

Takk til "kire nevs".
Det forekommer altså indisier som synes å styrke vår hittil ubekreftete lokalisering av den mystiske Saxofonmannen™ i Tromsø, Norway.
Vi vil heretter intensivere vår infiltrering av områdets lokaliteter, med særlig vekt på de som kan tenkes å disponere nevnte "pedagogikk" og eventuelt også "saxofon".
Vi har riktignok ennå ikke kunnet fastslå om den mystiske Saxofonmannen™ faktisk er i besittelse av en saxofon (med eller uten bæretillatelse), eller om han i så tilfelle faktisk er i stand til å bruke den. Vi innser at vi her må gå fram med stor forsiktighet.
Vi ser fram til mer utfyllende informasjon fra deg, "kire nevs", og fra andre potensielle informanter. Vi forventer allerede innspill fra blant andre "naitsirk naj", "airam anid" og "nedal nib amaso".

18/9/06 15:30  
Blogger Paul Andreas said...

Jeg fant denne:

saxofonmannen i forkledning

20/9/06 11:52  

Legg inn en kommentar

<< Home